Villa Sciacca

Inbrott 08 augusti 2001

Filed under: Livet som reseledare - Kos — Villa sciacca @ 6:18

Lite news om norrmannen kanske??
Honom har jag dumpat… Jag stod inte ut med honom längre.. sånt e livet, men jag deppar inte för det, även om han säkert gör det.. *totalt okänslig*.
Så nu kan Tompaliten känna sig lugn angående avtalet.. eller.. nääe… kan du ju inte.. jag har ju träffat en ny kille.. fast det tänker jag inte berätta om.. ni kan gott sitta där a va nyfikna… *ler*….

Jag har haft inbrott i mitt rum… när jag låg och sov… Jag vaknade av att tjuven råkade stöta till min säng på väg ut. Han tog med sig min mobiltelefon, plånboken med visakort, körkort och alla pengar plus min systemkamera. Sa nu har jag flyttat igen. Vi hade ett rum ledigt längre upp i byggnaden, så nu bor jag där istället. Det var riktigt oebahagligt att vakna upp och se en främmande man stå vid fotänden av sängen, och

 

Lämna en kommentar